Pluspunt heeft talent!

Woensdag 26 juni 2024

Als je aan wie dan ook vertelt dat er vandaag een spetterend optreden was voor ouders, grootouders en andere belangstellenden, denkt iedereen terug aan zijn of haar eindmusical in groep 8. Als je dan daarna enthousiast aangeeft dat vandaag de kleutergroepen de sterren van de hemel zongen en speelden is men heel verbaasd.

Zulke jonge kinderen die aan de slag gaan op een podium compleet met licht, geluid én serieuze solo's?!?
De allerjongste Pluspunters deden het gewoon. En... ze vonden het nog leuk ook! Totaal geen zenuwen of podiumvrees.
Ze namen hun publiek mee op berenjacht, lieten zien hoe tuinkabouters tot leven komen als niemand kijkt en deden even voor hoe Engels spreken en sporten met elkaar verbonden kunnen worden. Zij vulden een heel uur rond met hun voorstelling: Het jaar rond.
Kinderen, juffen en publiek genoten. Wij zijn trots op onze kinderen én op alle ouders die net zo enthousiast meededen.